Ahad, 19 Jun 2011

Selamat Hari Bapa....Buat Ayahku...

Selamat Hari Bapa kepada semua bapa , ayah , daddy atau papa... tak kisahlah korang panggil apa.. yang penting dia adalah seorang lelaki yang membesarkan kita dari kecil hingga dewasa....


Untuk ayahku..Selamat Hari Bapa..Terima kasih diatas segala jasa dan pengorbanan ayah yang tak jemu-jemu hingga aku dah berjaya ke peringkat ini akhirnya.. masih ingat lagi masa zaman aku kecik-kecik dulu... seronok..maklumlah anak sulong...semua nak.. aku dapat..tapi bila dah adik beradik bertambah so aku kena banyak mengalah lah.. ayah pun dah start pergi ke hutan.. masa tuh ayah kerja cari daun nipah nak supply kat orang kelantan yang datang untuk buat kraftangan dan juga daun rokok nipah... kalau diingatkan ada suka dan duka.... 


Dulu Ayah aku seorang yang garang.. aku takut nak cakap dengan ayah... hehe tapi sekarang ayah seorang yang kelakar.. aku sayang dengan ayah... Selamat Hari Ayah.. Ayah... :D

Tiada ulasan: