Selasa, 14 Jun 2011

Melawat PLKN Kem Desa Rimba....

Penat balik konvoi dari kelantan tak habis lagi , dah berjalan ke Kuala Kangsar lak.. melawat adik lelaki aku di Kem PLKN Desa Rimba, Kuala Kangsar Perak... jauh gak tuh... hari ahad (12 jun 2011) so mmg sesak skit jalan..dengan orang nak ambil anak-anak dari cuti sekolah lagi..


Kita orang pergi dua buah kereta, satu dipandu oleh suami aku dan satu lagi dipandu oleh bakal adik ipar aku..tunang atie hehe..


nampak tuh suka sangat akim dapat juga pak utih yer..rindu lah tue

Apa-apapun semoga dengan PLKN nie adik aku akan menjadi insan yang cemerlang dan terbilang :D... untuk suami aku terima kasih yang tak terhingga kerana sanggup bangun awal kejar masa nak gie ke KL pagi tuh..dan balik dari KL terus bawa kita orang gie Kuala Kangsar pulak...memang penat giler tuh... dahlah sabtu tuh kena OT gie ke ipoh.. haiii nasib suami aku nie kuat orangnya... Thanks A Lots Hubby...muahhhhhhh

Tiada ulasan: