Khamis, 9 Jun 2011

Rindunya..

Rindunya lama dah tak berblog dan jalan-jalan ke blog kawan-kawan.. Hari ini baru masuk opis setelah 4 hari bercuti... lama tuh... tapi cuti pun macam tak cuti..sebabnya asyik berjalan jer... penat berjalan nie..lagi-lagi jauh nun ke kelantan.. belum sempat nak upload gambar-gambar dan citer-citer sepanjang aku kat sana.. nantilah yer...


Mengandung kali ini , memang paling teruk aku yer tahap mabuk.. petang bawa ke malam mesti muntah... tekak lak asyik loya dan pahit jer... malas usah cakaplah..tahap maksima ..semuanya aku malas.. masak malas..mengemas malas... tido pun aku malas... apatah lagi makan.. pun malas gak... memang lembik giler aku nie... nie pun aku gagahkan.. kalau tak gagahkan memang malas nak gie kerja.. dah kalau tak digagahkan memang cam tongkang pecah jawabnya...


Paling kesian hubby aku lah.. tido kena jauh2.. kalau nak tido dekat2..jangan pakai apa-apa minyak wangi pun.. aku tak tahan pada bau wangi..mau pengsan aku dibuatnya... nasib2... maafkan aku duhai suami ku....



Tiada ulasan: