Isnin, 27 Jun 2011

Jalan-jalan cari makan...Aiskrim Goreng + Highway LATAR

Ahad lepas , aku , suami dan anak-anak gi round-round di pantai remis Kuala Selangor...kita orang tak turun pun dari kereta...tengok gelagat orang ramai dari dalam kereta jer... sampai-sampai je ke pantai remis.. mata aku dah ternampak aiskrim goreng... tak pernah seumur hidup aku makan aiskrim goreng nie.. ramai lak yang beratur beli ..aku apa lagi merengek gak lak nak rasa... yelah apakah rasa aiskrim yang sejuk digoreng menjadi panas???? mungkin korang pernah makan kot.. tapi aku tak pernah makan dan tak pernah jumpa lagi , so jakun lah gamaknya... suami aku belikan perisa durian... tak sempat nak snap gambarnya sebabnya..betapa pantas aku dan anak-anak makan.. suami beli satu jer geram betul..aku mintak dua dia beli satu..alasannya semua tengah batuk.. ishhh sab0-sabo..so satu makan 5 orang termasuk suami aku..memang ada yang merungut lah.. tapi tak per yang sikit tuh bila dikongsi memang sedap nikmatnya hehe..harganya RM2.00 ... ada perisa keladi , vanilla , durian..dll..aku mintak keladi..anak aku mintak vanilla...yang suami aku beli perisa durian..mmg ikut perut dialah..sabar-sabar.. berapa kali kena sabar daaaaa.. hehehe


nie rupa aiskrim goreng tuh..gambar nie aku ambil dari  forum melayubaru..
sesiapa nak bukak bisnes aikrim goreng leh ke forum melayubaru  nie

Suami aku beli Kepak ayam madu.. beli jagung bakar.. kita orang makan kat Lebuhraya baru LATAR ... tuh pun mula asalnya suami aku nak makan kat penghujung highway tuh... kat templer park.. tapi anak-anak aku dah tak tahan lapar.. so kita orang makan kat hentian rehat LATAR... duk makan sambil tengok kereta yang lalu.. banyak jugak kereta masuk ke highway nie... so skrg nie perjalanan dah lebih cepat dan mudah dengan adanya highway LATAR nie... nak ke shah alam pun sekejap..nak ke KL pun sekejap.. orang KL nak turun ke K.Sel pun sekejap ... semua sekejap-sekejap lah hehehee...sekarang nie tengah tol free sehingga 31 ogos 2011 nie..so apalagi kalau boleh test lalu :D...

3 ulasan:

bidadarindu berkata...

SMTI

Aku Liza (";) berkata...

hahaha..tingat lak ms kecik2..ais krim goreng mmg femes kat pantai batu buruk :-)

impian dulena berkata...

ooo kiranya akak ler ketinggalan ..dah tua-tua baru tahu ada aiskrim goreng...rugi-rugi