Selasa, 21 Jun 2011

Aku sedang bersedih sekarang nie........

Hatiku sedang bersedih sekarang nie... sedih yang amat sangat... sedih yang aku rasa macam nak menyorok kan jer kepala aku nie kat bawah meja nie.......... Aku rasa cam nak balik umah dan nangis sepuas-puasnya....


Aku rasa macam nak bakar jer semua yang ada disekeliling aku nie... tapi aku takut kena penjara
Aku rasa cam nak balik rumah jer .. tapi cuti aku dah berapa kerat je yang tinggal
Aku rasa cam nak nangis sepuas-puasnya .. tapi aku malu
Aku rasa cam nak jerit sekuat-kuatnya... tapi aku takut orang kata aku gila..
Macam-macam yang aku rasa...tapi yang pastinya aku tak boleh gerak ke mana-mana...
Huhhhhhhhhhhh stressnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

4 ulasan:

nuwairani ismail berkata...

sabar kak...pas keje, balik rumah, nanges puas2...(erk! tak membantu ek?)

impian dulena berkata...

nani kalau ikutkan hati skrg gak nak balik.. kalau balik lepas keje jawabnya air mata dah kering dah..apa2pun thanks nani..... :D

bidadarindu berkata...

naper sediy??cer citer..

impian dulena berkata...

dah habis sedih dah pul..tak bleh nak citer lagi..sebab hati sedang bergembira pulak hehehe... gembira tgh bt 5S nie ..heheh...