Khamis, 2 Jun 2011

Aina dah pulang....

Aina dah pulang dah hehe.. dah 4 hari tak jumpa aina..rindu rasa di hati... hubby aku siap deman2 lah ... sabar jerlah. Dah 4 hari Aina duk umah Mak Eton.. sempena cuti sekolah nie.. Hari Ahad lepas Mak Eton telefon cakap dengan Aina.. terus Aina tanya aku, "Ibu, Aina nak gie umah Mak Eton 14 hari boleh?" dia tak tanya Ayah dia sebab dah tentu-tentu kena reject.. tapi aku kan seorang ibu tak sampai hati , sekurang-kurangnya aku tak reject dulu ... timbang tolak akhirnya aku luluskan 4 hari jer... kalau tak 5 ari tapi sebab ada temujanji Maharaja Lawak malam nie.. so petang semalam abis kerja terus gie ambil Aina... senang kata hubby.. yelah senang sebab nak tengok maharaja lawak kan...hehe..lagipun senang kat aku gak sebab nak mengemas barang untuk ke kelantan esok pagi...


Akim paling happy sebab dapat jumpa Aina.. "Akim rindu Aina" itu aja Akim cakap..siap tidur dgn Aina masa balik tuh..yelah ibarat bila jauh dimata rindu..bila depan mata asyik nak bergaduh jer...adik beradik.. bergaduh cam nak rak tapi akhirnya berbaik semula.. :D..

Tiada ulasan: