Rabu, 23 November 2011

Jalan-Jalan Santai...

13.11.2011

Seawal jam 5.00 pagi hubby aku dah bangun. Dia kena kerja.. Hantar Org ke LCCT.. Aku dah tahu dr hari jumaat tuh, Hubby aku kata nak ikut ker?..aku cakap kalau tak ikut xper ker?..hubby aku jawab xper..nak ikut boleh..tak ikut pun boleh..... 

So pepagi tuh , aku soal hubby aku lagi, nak kita org ikut ker??... jawapan yg sama gak dia bagi.. aku tanya dengan alia dan aina..dia kata tak nak lah ikut ayah gie keje... lepas tuh hubby aku jawab..nanti bleh gi taman permainan kat sana... hah apa lagi laju jer aina menjawab..ok kita org nak ikut...aduhaiii umpan baik punya hubby aku hehehe... yang sebenarnya aku tahu hubby aku memang nak kita org ikut dia.. sebabnya lepas dia hantar orang ke LCCT..dia akan menunggu lama..so kesempatan tuh bleh gie jejalan... nak tak nak aku pun ikut gak aaa.. anak-anak tak yah mandi..aku siap2 jer bawak baju..nanti berhenti solat subuh, baru  mandikan dia org.... 

Pepagi lagi aku gan anak-anak dah terconggok kat dalam taman permainan... Hubby gie hantar org.. Anak-anak aku mmg suka giler lah.. aku yg tak larat..tuh pun alia ada hati nak ajak aku gie ke tasik tuh..aku kata no..no..ibu x larat nak jalan jauh2 heheh..kesian dia org... tuh pun kat kul 9.30 aku ajak gie ambik ayah, dia org kata tak puas main lagi.. ishh x bleh ikut cakap dia org..mmg x cukup ajer... ambil hubby , gie minum dan terus ke taman permainan lagi... anak-anak bodek baik dgn ayah dia... aku ikut jer...

Main sampai tgh hari ..tepat kul 12.00 tghhari hubby aku bawak gie tempat makan specialnya..heheh restoren Fendi Ikan Bakar.. mmg sebelum nie hubby aku ada cakap nak bawak kita org makan kat situ.. makan kat situ besh katanya... iskkkkk mmg beshhh sampai jer dah bau harum semerbak ikan bakarnya..tapi aku tak makan ikan..so aku ambik sotong bakar, kerang bakar.. aina ambil ayam bakar dan alia ikan bakar.. hehehe mmg makan nasi dgn lauk tuh jer lah..sedap..sedap..sedap ehhee...kalau korang teringin leh lah dtg makan kat sini.. kat area kelana jaya... mmg puas hati ler... tapi dia jual bakar2 jer...menu lain xde yer...


Tiada ulasan: