Rabu, 2 November 2011

Rajin tak Akim???

Nie gambar diambil setelah habis kenduri kendara kat umah mak aku... Time nie , aku sibuk mencari akim kat mana.. upa-upanya anak jantan aku nie sedang sibuk basuh pinggan mangkuk kat luar... pakcik-pakcik nya sibuk duk kat dalam umah.. geram tul aku.. apalagi dengan suara yang ada..aku kerahkan semua adik-adik aku tolong kemas sekali...

time arah-arah adik beradik aku, puas aku cari suami aku kat mana.. selalunya time kenduri habis nie, dialah orang pertama yang duk mengemas meja dan kerusi... bila dicari-cari upa-upanya pengantin dah bawak lari...jadi bodyguard gie ambil gambar kat pantai remis.. geram tulll.. aku suruh adik aku bawak orang lain.. bukannya bawak abg long nya.. kan dah kurang orang.. sabo-sabo... nasib ada akim.. 

Aku mms kan gambar akim nie pada suami aku... terharu suami aku..nangis dia , tengok anak jantannya rajin.. nasib akim ikut jejak ayahnya..rajin hehehe... Ibu Sayang Akim... Nanti ibu belanja makan aiskrim yer... 

tengah cari sabun dengan span...




tengok tuh bersungguh-sungguh dia sental bekas nasi tuh..

berpeluh-peluh.. habis semua peluh kuar hehehe

bilas jangan tak bilas....

6 ulasan:

Liza Zakaria berkata...

untung ibu ada anak mcm Akim..sejak2 ni jadi ibu ni, baca entry kak ogy pun tiba2 dlm ati ada taman lak..cpt beno nak melelehnya...huhuhuhu

nuwairani ismail berkata...

nak buat menantu, bleh?

bidadarindu berkata...

Rajinnyer...Misti ikut ayah dia...kalau ikut maknyer..emmmm entah la...he he he...

impian dulena berkata...

Liza>> biasalah tuh, pembawaan baby... hehehe..mudah sgt tersentuh hati..mudah sgt sensitif... sabar banyak2 yer heheh

impian dulena berkata...

nani>> boleh hhehe tapi lambat lagi lah nooo... baru 4 tahun akim hehehe..sanggup ke tunggu..cian kat abg tunang hehehe

impian dulena berkata...

bidadarindu>> ishk-ishkk... kalau dia ikut ibu dia lagi rajin hehhehe....