Rabu, 2 November 2011

Tak Besh...

3.11.2011 :  X besh lah arini... Esok dan Sabtu... Sebabnya my hubby gie kursus... ari sabtu baru habis.. tak tahulah sampai umah bila.... bohsannya.... jauh lak tuh gie kursusnya ...kat kedah sana... aduhaiiiii rindulah nanti :(


Satu hal lagi... time tuh kan orang sibuk-sibuk nak menyambut raya haji..alamatnya lah aku duk bertapa kat umah mak lah sabtu nie....jumaat malam tido umah mak jer... hubby aku pesan kat heronya Akim the Cosmos.. jaga ibu , Ahmad ( baby dalam pewut nie) dan kakak-kakaknya lah...  kalau rindu call ayah.. heheh akim angguk jer... tapi nanti malam dialah yang akan cari ayahnya..mana taknya tido masih berpeluk gan ayah... mandi pun dengan ayah... aduhaii satu hal aku nak menjawab soalan-soalannya nanti..... "ibu , ayah mana?"..."ibu , ayah balik bila?"...."Ibu, Akim rindu ayah..."..ayat2 sedih nie...


Satu lagi yang hubby aku pesan kat anak-anaknya... nanti kat umah nenek, jangan kacau-kacau mak uda yer... pak uda tengah proses nak buat anak tuh...sabo jerlah aku... ayat tak bleh tahan.... maulah nanti aina duk citer kat mak udanya.. aina mana boleh simpan rahsia... dah tuh semua ayat dia ayat laser...


Selamat jalan untuk hubby....semoga selamat sampai dan selamat pulang... semoga kursus ini memberi manfaat padanya.. dah minat dia , tak boleh nak tahan-tahan kan... hmm tinggal satu lagi permintaan my hubby yang cukup susah aku nak lepaskan... hubbyku nak sambung belajar... aduhaii dugaan tuh.... hehehe :D.... nanti lah di fikir-fikirkan.. bukan apa.. dah tentu-tentu nanti masa dengan keluarga kurang...sabtu ahad ada kelas... belum lagi stress dengan study nya... hmmm aku ingat nak buat 55 syarat kat hubby aku sebelum dia nak sambung belajar.. kalau dia setuju baru ok..cam mana?? ke nak cukupkan 100 syarat hehehhehe naya jer kan...


Buat suamiku..hati-hati dalam perjalanan... nak temankan tak boleh sebab anak-anak sekolah...lagipun abg tak ajak na pun..wuarghhhh :D....
Love u Hubby....

Tiada ulasan: