Rabu, 2 November 2011

Selamat Pengantin Baru ~Atie~

30.10.2011... Akhirnya telah sah adik aku , Rosnawati binti Othman menjadi isteri kepada Mohamad Rozaimi bin Muhamad Rahim (Mie). Dah jadi isteri adik aku nie yer... semoga perubahan status ini akan mematangkan lagi dia.


Perghh banyak sebenarnya cerita yang aku nak citerkan kat dalam blog nie.. pasal perkahwinan adik aku.. start dari majlis akad nikah sampailah ke majlis perkahwinannya...macam-macam hal berlaku... macam-macam yang tak cukup..macam-macam kes... macam-macam citerlah.. ada yang buat aku menangis..ada jugak yang buat aku tersenyum.. tapi memang penat.. penat sangat-sangat... bukan sebab aku dah tua (hehe muda lagi sebenarnya) tapi sebab aku mengandung kot.. tuh yang asyik semput... tapi semput-semput aku... tak berhenti rehat wei... gear 5 aku masuk hehehe... memang penat... rasanya kalau gie spa rehat2kan badan pun tak cukup sehari..mahu dua tiga hari... kan best kalau adik aku sponsor kan hehehe...


banyak gambar nak upload.. tapi tak sempat2lah... very the busy... masa majlis perkahwinan pun , member aku dah citer pasal keje.. sampai2 opis... baru duk kejap..dah ada keje menunggu...aduhai..adakalanya rasa cam nak bersalin awal jer.. tapi bila memikirkan keje yang tertunggak...dan kawan seunit aku.. tak sampai rasa dihati... kesian kat dia nanti..dahlah unit kita org berdua jer... nak tak nak..aku pesan kat baby..sabar yer sayang :D...


oklah nak gerak balik nie... gambar sepanjang majlis nanti aku uploadkan.. arinih cuma nak coret serba sikit jer ... intro orang kata.. :D...




cantikkan adik aku nie.. :D... berseri-seri..seri pengantin,,,

Tiada ulasan: