Ahad, 13 November 2011

Lawatan TAVAC ke Institut Kraf Negara, Rawang

12.11.2011 
Institut Kraf Negara, Rawang

Baru-baru nie , Kelab TAVAC Hubby aku buat lawatan ke Institut Kraf Negara di Rawang. Pepagi lagi dah bangun.. ingatkan lepas solat subuh nak santai2 dulu..almaklumlah hujan lak ..sedap sambung tido... tapi x boleh hehe.. tuh pun suami aku dah siap tarik selimut semula... kalau ikutkan hati aku malas gak nak bangun..tapi memikirkan janji hubby aku dan program dia..aku kerah semua anak2 bangun dan bersiap... 

Tak  banyak kereta yang ikut.. ada dlm 9 ke 10 buah kereta.. sampai2 sana, kita orang di bawa melawat ke tempat2 pameran produk hasil pelajar-pelajar IKN... Ada produk Batik , Produk dari Rotan dan Tembikar...macam-macam ada... memang kreatif , seni dan cantik...


Sebelum nie , aku tak tahu ada IKN nie kat Rawang... so banyak ilmu aku dapat kat sini... Kalau ada anak-anak kita yang berminat dengan hasil Kraf nie bolehlah mendaftar di sini.. Ianya terbuka kepada semua yang berumur 18 - 25 tahun, tak silap aku.. kalau korang berminat leh surf kat lawan web IKN di http://ikn.gov.my/web/guest/home





Tiada ulasan: