Isnin, 21 November 2011

20.11.2011

cantik kan tarikh tuh??.. tuh tarikh aku menghantar adik pompuan aku kawin belah lelaki..... Adik ipar aku tuh duk kat lembah keramat... mmg sesat2 nak cari umah yer... walhal pakai GPS lagi.. tapi betullah hubby aku cakap , awal2 lg hubby aku ada nampak khemah kecik biru...tapi aku tak caya.. yelah takkan kecik jer.. heheh upa-upanya yer dia buat kat bawah rumah flat..mana pakai khemah.. ishhhkkk... penat pusing2 wooo.. yang adik ipar aku pun kasi info tak berapa betul... akhirnya hubby aku tahan satu budak motor nie... nasib budak nie baik, dia hantar kita org sampai hingga ke pintu belakang rumah Mie.... oklah tuh pintu belakang..dari langsung tak jumpa pintu kan... thanks adik... kita org semua doakan semoga adik tuh kurus satu hari nanti..mana tahu kan... ramai2 doa, kurus adik tuh hehehe....amin...

kita orang gie dengan 1 biji van ,3 biji kete... tuh pun bersesak-sesak..ramai budak2 ikut... nak marah tak patut lak..sebab mak dia org ada... patutnya bagilah kat org tua2 nak ikutkan..sabo jerlah aku..nak kata apa...



Tiada ulasan: