Isnin, 23 Mei 2011

Konvoi Amal TAVAC ke JKM Kuala Selangor

Gambar sekitar aktiviti Konvoi amal TAVAC di Jabatan Kebajikan Masyarakat Kuala Selangor sempena Karnival Pembangunan Komuniti 2011 yang telah diadakan pada 21 Mei 2011.



Tue kereta avanza warna hitam milik aku dan suami hehehe.. mengancam tak?.. Hitam kan menawan...

Ini di rumah salah seorang ahli TAVAC di Kampung Sg YU..

Nak citer lebih-lebih tak boleh sebab aku tak join sekali konvoi nie.. hubby jer yang pergi..time nie aku duk berkampung kat kedai mak aku... yang pastinya ada pameran daripada agensi-agensi Kerajaan , Bank-Bank , Upin dan Ipin pun ada memeriahkan majlis..banyak jugaklah aktivitinya ..cuma maaf hamba tak turut serta so susah nak citer di sini .. ..:D

Tengahari tue, hubby aku terus ke KG Sungai Yu untuk melawat salah seorang ibu kepada ahli tavac yang sakit dan diteruskan dengan mesyuarat untuk ke Konvoi Amal Tavac yang seterusnya iaitu di Kelantan... ini aku join sekali hehee.. bab-bab jalan jauh nie tak boleh tinggal tau hehehe... Insya-Allah kalau tiada aral 4-7 Jun kita orang akan berkampung di sana..sana....Jumpa di sana orang-orang kelantan.. salah satu target aku nak gie umah SUS .. nak beli barang untuk jahitan felt aku hehe.. dan yang pastinya untuk hubby aku , dia tak sabar nak jumpa Nik Aziz kat sana.. so semoga impian dulena tercapai hendaknya.. amin..

2 ulasan:

bidadarindu berkata...

Citer la sikit apa aktivitinya kat sini...

impian dulena berkata...

dah citer skit.. tak boleh nak citer banyaklah sebab aku tak join sekali hehehe