Khamis, 5 Mei 2011

Sedihnya hati ini....

Sedih sungguh hati ini, kalau disingkap , diterjah, mesti korang boleh nampak betapa sedihnya hatiku ini....aduhaiii... sebenarnya aku sedih sangat hari ini sebabnya hubby ku akan ke terengganu malam ini .. kena bawa budak-budak futsal ofisnya untuk perlawanan di sana... aduhai kalau sehari semalam aku masih boleh control lagi sedih nie.. tapi nie 8 hari beb... wuarghhhhhhhhh 8 hari nak kena tinggal .. apa lagi meraung aaa... tapi dalam hati jer.. kalau depan dia sehabis daya aku cuba untuk jangan menangis.. tapi bila sebut jer nak pergi..cepat2 air mata nie nak mengalir...

Mesti korang kata apalah dah ada anak 3 pun , nak nangis lagi kena tinggal... bukan pasal anak 3 ke 9 ker... tapi nie sebab memang jiwa aku cam nie... tolonglahh dah 4 tahun lebih tak pernah kena tinggal... nie kena tinggal sedihlah... wuarghhh... dulu masa hubby aku askar , memang dah biasa kena tinggal , ingat lagi masa mengandung alia , 2 bulan kena tinggal , 2.3 minggu sekali baru balik...tiap kali dia telefon mesti aku menangis.. sampaikan adik aku sound, apalah itu pun nak nangis.. bukan gie mana pun... ishhh maybe aku nie dalam golongan orang yang cepat sedih kot...

hubby aku pun risau nak tinggalkan aku nie , sebabnya selama ini pagi-pagi dia yang uruskan anak-anak , siapkan gie sekolah , mandikan akim.. (hubby aku seorang yang cukup rajin :D) aku lak sibuk sediakan bekal dan uruskan rumah... so bila suami aku tak de nie.. mmg akan terasalah sikit.. opss bukan sikit tapi banyak... tapi takper... kena bangun lagi awallah cam nie.. atau bekal beli siap jerlah hehehe..
Anak-anak?? Alia dan Aina cam tak kisah jer.. sebabnya dia dapat tidur bilik aku ..sabo jerlah... tapi akim nie aku tak pasti sikit coz... semenjak baik deman nie.. kemain ligat sket.. asyik nak ikut ayahnya...pantang ayahnya keluar mesti dia nak ikut... sabo jerlah...

Esok ada family day opis aku.. lagilah tak best , hubby takde..mula ingat nak cancel jer tak nak join , tapi memikirkan tanggungjawab yang telah diberikan , takkan aku nak lari macam tuh jer kan.. kerja kena bagi abis.. separuh-separuh jalan orang marah nanti.. so nak tak nak akan ku angkut jua anak-anak aku.. mandi manda lah kita..cian ayah tak bleh nak join kan hehhee...

Apa-apapun... hati-hati suamiku.. hati-hati di dalam perjalanan.. semoga selamat sampai dan selamat pulang ke sisi kita orang semula hehehe... peringatan yer.. jangan nakal-nakal kat sana yer hehehehe.... I LOVE U So much Hubby...

Tiada ulasan: