Sabtu, 7 Mei 2011

family day di desa waterpark

akhirnya selesai sudah family day ofis aku. Seronok ada tak seronok pun ada. Seronoknya sebab tgk anak2 yg x puas mandi kecuali akim, langsung x mandi...tak seronok sebab suami aku takde. Kalau hubby ada lagi seronok....

Aku langsung tak dapat jejak kaki kat dalam kolam air tuh..sebabnya akim langsung tak nak main air.. jangan kata main air, duk tepi kolam tuh pun dia tak nak... aku yang beriya-iya ajak dia main air..siap dukung lagi , ingat nak bawa dia lari dalam kolam tuh.. alih-alih dia gigit pipi aku..aduhai sabo jerlah..

Nasib baik ada pak itam nya yang nak menjaganya.. tuh kalau pak itam takde memang lagi harulah.. pertama nak menunggu masuk ke dalam jer dah makan jam.. aina dah tarik muka masam napa tak masuk-masuk lagi.. akim nak air milo.. mana nak cari kat situ pepagi buta macam tuh.. nasib pak itam yer ada.. aku dah sibuk dgn urusetia pendaftaran..berpeluh-peluh....

Hadiah misteri aku dapat multi cooker cornell hehehe ok lah tuh kan.. walaupun tak bertuah sebab tak dapat hadiah cabutan bertuah.. aku selalunya jarang dapat cabutan bertuah nie.. tak pernah bertuah lagi setakat nie.. nak kata apa...

apa-apapun memang seronok lah walaupun dalam keseronokkan itu ada kesedihan di sudut hati nie... hmmm faham-faham jerlah yer..





Tiada ulasan: