Selasa, 17 Mei 2011

Selamat Hari Guru...

Selamat Hari Guru pada semua guru-guru dan cikgu-cikgu seluruh dunia...
Tanpa kamu , tidaklah kami mencapai kejayaan hingga ke hari ini...
Jasamu tidak terbalas oleh kami..terima kasih cikgu!..

Citer pasal hari guru, cuti baru-baru nie , aku menyiapkan projek brooch bunga untuk dihadiahkan kepada guru-guru anak-anak aku... nasib baik guru kesayangan dia orang tak banyak heheh so bolehlah aku menyiapkan yer...Aina dah bagi hari isnin baru-baru nie.. Alia je baru bawa pagi tadi sebab isnin lepas sekolah dia cuti... Tapi malam tadi Aina sibuk suruh aku buatkan kotak lagi untuk letakkan kad dia pulak..tapi dek kemalasan aku malam tadi..aku bagi plastik je kat dia hehehe... suruh dia masukkan kad tuh dalam plastik tuh.. plastik yang letak keychain tuh.. oklah tuh kan... ada 5 kad.. kakak dia yang buat..sabo jerlah aku...

So untuk semua guru-guru Selamat Hari Guru!...

5 ulasan:

bidadarindu berkata...

kak ogy..cam mana anak2 kak kaz punya superhero? bila boley siap?abg dah balik jgn dok bekepit jek 24 jam..siapkan dulu yer...he he he..

ita cutevirus berkata...

slamat hari guru kak rozie.. ehehhe

impian dulena berkata...

bidadarindu hehehe.. tgh berusaha keras nie.. akan ku cuba siapkan dalam 2 minggu nie hehehe.. lama ker?? tuh kira cepatlah..lagi2 si abang sayang tengah deman nie.. balik terengganu asyik tak sihat jer...

impian dulena berkata...

ita .. anak ita tak sibuk ker dgn hari guru nie??? selamat hari guru to you too.. :D

EnnyAIN berkata...

as salam dear..
price transfer paper tu adik leh sms enny @ 013-4013261