Jumaat, 4 Mei 2012

Balik Kampung Oooo Balik Kampung...

Lama dah tak balik pahang.. semenjak last pantang hari tuh , rasa-rasanya belum balik lagi...so seronok aa rasanya dapat balik pahang.... sebelum bertolak balik pahang, kita orang pergi ke bahau dulu ... untuk hadiri majlis perkahwinan kawan suamiku.. Dari bahau terus balik ke pahang....singgah ke chemomoi jap tengok faizal (adik bongsu suami aku) masuk bertanding motor cross.... time kita orang sampai...part dia dah habis... dengar citer dia jatuh..tapi still mainten no 4 ... :D..oklah tuh kan..



Rindu kat lembu hehehe... time cuti nie lah gie lawat lembu kita orang ... adik ipar aku yang tolong jaga... alhamdulillah semuanya membiak...Insya-Allah kalau diizinkan Tuhan kami nak buat akikah untuk aku sekeluarga... tengah tunggu masa je...

satu lagi time balik pahang nie lah , suami aku akan gie cari makanan kegemarannya...iaitu Apam Balik Triang... perghh sedap... pakcik nie berniaga apam balik dari sejak suami aku sekolah rendah lagi... dari harga rm0.30 sen sampailah ke rm0.60 sen sekarang nie.. suami aku sanggup gie pekan triang seawal kul 8 pagi nak dapatkan apam balik tu....sampai sana belum tentu lagi dapat cepat..kena beratur dulu...cam baru nie suami aku dapat giliran ke 8 hehe walaupun akim duk beratur depan sekali... tak kira kecik ke besar , yang dulu didulukan ..hehe... tapi tuhlah sayangnya , anak-anak pakcik nie x minat nak sambung bisnes apam balik pakcik nie....sayangkan....tapi nak buat cam mana..dah tak minat...


Tiada ulasan: