Rabu, 9 Mei 2012

Selamat Hari Ibu.........

Kena tinggal lagi... aduhai bulan nie mmg banyak kena tinggal jer dengan encik suami..sedihnya hati..dah lah minggu nie hari ibu kan..... pagi tadi sebelum gie keje..suami dah ucapkan selamat hari ibu...sedihnya... cam tahun lepas pun sama... encik suami gie ke terengganu.. tapi kali nie dekat jer kat KL sana....

Sempena hari ibu nie .. nak ucapkan selamat hari ibu kepada semua ibu-ibu di malaysia nie... khasnya buat ibuku Rasidah binti Mahidin dan ibu mertuaku Mardinah binti Mat Sari... 

Terima kasih mak.. tanpa mak , x akan aku ada kat bumi ini... tanpa mak takkan aku berjaya menjadi orang di bumi Allah ini.. tanpa mak takkan aku berjaya menjadi seorang  ibu  pada anak-anakku... tanpa doamu takkan mungkin ku bahagia sehingga ke hari ini.. Doaku buat mak...semoga sihat berpanjangan..semoga dipanjangkan umur , dimurahkan rezeki dan semoga aku mampu menjadi anak yang solehah..membahagiakan mu sehingga ke akhir hayat.... Mak saya sayang mak ................... Love u Ibu...

ini ibuku... cantik kan.. tanpa dia xde aku kat dunia nie.. terima kasih ibu

ini ibu mertuaku...cantik jugak kan...tanpa dia xde lah suamiku.. hehe

Buat ibu mertuaku yang menyambut besdaynya arini aku doakan semoga ibu dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan diberi kesihatan berpanjangan...semoga hidup ibu akan ceria selalu dan semoga kebahagian itu menjadi hak milik ibu..amin.......

Tiada ulasan: