Jumaat, 4 Mei 2012

Selamat Jalan ...Kumbangku...

Iskhhh tak dapat bayangkan hari-hari cuti tanpa suami di sisi...tak besh  langsung.... nampaknya melepak jer kat umah mak lah gamaknya...tadi dlm kul 7 mlm suami bertolak gie ke terengganu bawak orang ofisnya site survey ke sana...ahad baru balik sini... ishkkk jeles gak suami dapat gie terengganu... sebabnya aku mmg teringin nak gie bercuti kat terengganu....tapi tuh aa..belum ada masa lagi... planning hujung tahun ...Insya-Allah....

Alhamdulillah kali nie aku kuat sikit...xde nangis2x...cool lagi..mungkin sebab dah biasa kena tinggal hehe...tapi tuh pun control giler ...x nak cedih2x depan suami...lagipun budak sebelah umah tuh pun ada gak...so control aa..anak-anak pun cool... Aina siap cakap..selamat jalan bungaku...hehe...kalau dulu dialah yg menangis dulu...aku betulkan ayat dia... sepatutnya Aina kena cakap "Selamat Jalan Kumbangku"...hehhe

hmm ku sangkakan panas berpanjangan..upa-upanya hujan di tengahari... tak sampai 5 minit suami ku gie, aina dah menangiss... adusssssssssss terus mata aku jadik kecik... pujuk punyalah payah...iskkk nampak je  ganas tapi hati ada taman....lepas tuh akim lak bt hal..dia kata dia rindukan ayah,,aduhai satu hal lagi  nak memujuknya.... susah betul...alih3x aku pun nangis gak aaa hehehe...sensitif betul...

tak sabar nak tunggu encik suami balik...didoakan encik suami selamat sampai ke destinasi dan selamat pulang ke sisi kami semula....

hmm tapi yg x besh nya lagi...lepas balik terengganu..suami aku kena gie hantar orang kursus  ke PD lak 3 hari..lepas tuh gie kursus induksi 5 hari...perghhh jalan sakan suami aku ... yg pening aku aaaa...tak dpt  aku bayangkan cam mana aku nak uruskan anak2x nanti.... uishhh jenuh tuh... suami aku pesan...ibu kena kuat skit... Insya-Allah boleh... alahai suamiku...mampukah aku?...dahlah pagi2 semua urusan anak2 sek gan sidai kain  tuh aktiviti wajib dia ...sebab aku dah sibuk melayan kerenah hariz...entahlah..apa2pun nak tak nak hidup perlu diteruskan juga.. kena lalui gak semua tuh...Semoga Allah permudahkan urusan kami semua..amin.....

Tiada ulasan: