Khamis, 29 Disember 2011

Teluk Batik Lagi tapi dengan Family

Tarikh : 25 - 26 Disember 2011
Lokasi : Teluk Batik & Homestay Silaratulrahim

Bukan senang nak ajak ayah aku gie bercuti macam nie...walaupun planning 2 minggu sebelum..Hubby aku dah siap booking  Homestay silaratulrahim kat area teluk batik masa kita org gie konvoi teluk batik dengan TAVAC tempoh hari.... Homestay tuh cantik...3 bilik tidur dan dua bilik air... sayang tak bleh nak upload gambar kat sini sebab dalam kamera adik-adik aku.... harga dia murah rm200 aje... mmg berbaloi lah..
Aku dah rancang dengan adik2 aku yang lain, kalau ayah gan mak tak gie..kita tetap pergilah bawak adik2 yang lain.. kesian kat adik2 sebab sekolah nak bukak dah tapi berjalan pun tidak.... dan harapan ayah nak ikut mmg 0% masa tuh... walaupun aku dah bagi ktuhbah panjang berjela... Tapi tak sangka di saat-saat akhir baru ayah aku setuju.. tuh pun pagi masa aku tgh siap2kan makanan untuk bekal kat sana... Mak aku cakap sebab adik aku yg bongsu tak ajak ... dia kesian tuh yg dia ikut gak hehehhee..sabo jerlah...
Ini bergambar masa kita org tiba kat teluk batik petang tuh...Kita org sampai dlm kul 2.30. Adik aku yg baru kahwin dah memang ada kat sini dari semalam...Semua adik beradik aku ada kecuali Erol (nie sibuk dgn bisnes otak-otak & ayam mmg x leh nak ikut) dan Epol ( yang kat kedah.. tak dapat cuti..almaklumkan askar)....so yg lain semua ada....
nie adik lelaki aku no3.. dengan anak & isterinya..
Nielah umairaq dah 5 bulan dah.. kejap jer
Nie mak gan ayah aku dan adik bongsu aku izam...

ini hubby aku... Sayang dia.. serius jer kan...
Ini anak-anak aku.. mandi aje kejenya...
Malam tuh , kita org gie ke Lumut jalan-jalan dan singgah ke kedai hasil laut jamilah beli ole-ole. Balik dari situ hubby aku belanja makan kat Vucada restoren... ishhhh x baguslah kat sini... bayangkan 3 jam kita org menunggu untuk makan jer.... mana taknya dialah tukang masak..dialah tukang kira..dialah ambik order...sabo-sabo... tapi ayah aku tak sabo..1 jam pertama dia dah ajak balik..so dia balik gan adik lelaki aku..lgpun umairaq nak tido dah...

umairaq dah bising nak tido
adik-adik aku..no 6,7&8...tgh lapo nie..
lagi2 izam yg pakai baju biru tuh..
Nie adik aku yang baru kawin tuh...
Pagi-pagi dalam kul 9.30 suami aku bawak anak-anaknya gie theme park kat marina cove resort tuh... xpuas mandi semalam..sebenarnya hubby aku pun sama.. nak mandi... aku??? tgk jelah.. mana bleh mandi... hubby aku kata nanti takut baby kuar dalam air..sabo jerlah...adik-adik aku bawak sekali..tapi sorang pun x nak mandi... ishhh cam anak dara lak.. pemalu..tuh yang akim ikut tuh hehhee...akim mandi tepi2 jer... nie dia orang mandi kat air masin.... 
bergaya je lebih..mandi takut

X puas hati...duk tepi ejek kakak2 dia jer...

Aina ..ishhh nie mmg hantu air
kuat alia pegang ayah dia..








Tiada ulasan: