Rabu, 4 Januari 2012

Selamat Tahun Baru 2012..

Selamat Tahun Baru 2012 buat semua penulis dan pembaca blogger. Semoga tahun 2012 ini memberi seribu kejayaan dan kebaikan pada kita semua....

Hajat di hati nak dapat baby tahun baru tapi tak tercapai lah..coz baby dalam pewut nie tak mahu keluar lagi hehehe... lagipun due lambat lagi 18.1.2012.... so kena sabar lah... nak buek cam mano kan.. walaupun x larat... ku gagahkan gak lah diri nie.. xpe2...ada hikmahnya... 

malam tahun baru tak gie mana2 , duk lepak kat umah jer.. ingat nak stand by gie hospital tjg karang kalau sakit nanti senang..alih2 adik bongsu aku yang gie hospital tjg krg malam tuh sebab kena gigit lipan..sabor jelah..lain yg aku harap lainlak jadinya... 
Adik lelaki aku yang kat kedah balik..so petang tahun baru , kita org gie bowling kat one plaza..lepas tuh gie karaoke..syok gak dapat nyanyi2 nie.. ingat leh cepatkan proses beranak tapi sampai ke  hari ini aku still ok lagi hehehe... dan malamnya ayah aku belanja makan kat sate kuala selangor... almaklumlah baru dapat duit kwsp hehee... 

petang: main bowling
akim gan mak udanya...
tuh ayah aku tukang bayar ..
serius je muka
sama tak??? hensem kan?? hehe
yg nie adik lelaki aku no2.. yg duk kedah
happy lah tuh coz suami baru balik...
kawin jarak jauh..x beshhhh :D

AApa-apapun besh gaklah aktiviti tahun baru 2012 kali ini...semua ada kecuali adik aku yang  no3..dia balik  sepang..mesti mak gan ayah aku happy ..dan itu yang buat aku bertambah happy..walaupun kelahiran insan yang ditunggu-tunggu tak kuar lagi... mungkin nak bagi aku bersuka ria dulu ...hehehe...

Tiada ulasan: