Khamis, 22 Disember 2011

Biar Mimpi Sampai Ke Bintang.....Bestttttt


Assalamualaikum....Korang semua tengok tak malam tadi yer Telefilem Biar Mimpi Sampai Ke Bintang?..Aku pun tak ingat malam tadi telefilemnya..nasib baik Alia yang ingatkan.. Al maklumlah Alia kan peminat Randy Pangalila..Pelakon Utama telefilem nie... so malam tadi aku , Alia dan Aina duduk bertiga depan tv menengoknya... Hubby gie buat kereta..entah apa dia tambah kat keretanya aku pun x tahu.. yang aku tahu dia balik kul 9.30 .. dan kuar balik hantar pau dan balik semula rumah dalam kul 10.00.. Balik-balik jer dia ajak semua tidor..tapi sorang pun tak layan kecuali akim hehe..akhirnya kesian kat hubby dia terpaksa tidur dengan akim jer.. kita orang tengok sampai habis aaa... Bestt giler citernya... dah lama tak tengok cinta remaja cam nie..rasa cam muda balik lah hehehe... 

Tang last aku boleh menangis lak.. cissssssssssss jatuh maruah aku jap depan Alia dan Aina hehehe... apa-apapun memang best.. Alia asyik senyum-senyum jer... cite nie ada kelakar dan sedih..mmg mantaplah lakonan Randy Pangalila dengan Elfira Loy..dua-dua cantik..sama padan aa..


Alia dah mintak aku carikan lagu nie... hehhe best lagunya.. apa-apapun Terbaik!!

Untuk Mencintaimu (OST Biar Mimpi Sampai Ke Bintang)

Apa yang harus aku lakukan
Untuk membuat kau mencintaiku
Segala upaya telah kulakukan untukmu
Apa yang harus aku tunjukkan
Untuk membuat kau menyayangiku 
Inilah aku yang memilih kau untukku
Kerna aku mencintaimu
Dan hatiku hanya untukmu 
Tak akan menyerah dan takkan berhenti mencintaimu
Ku berjuang dalam hidup untuk slalu memilikimu
Seumur hidupku setulus hatiku hanya untukmu
Wooo..kerna aku mencintaimu
Dan hatiku hanya untukmu
Tak akan menyerah dan takkan berhenti mencintaimu
Ku berjuang dalam hidupku untuk slalu memilikimu
Seumur hidupku setulus hatiku hanya untukmu
Seumur hidupku setulus hatiku uhhhh...

Tiada ulasan: