Jumaat, 30 September 2011

Akim Gunting Rambut...Jeng-Jeng...

 Akhirnya rambut akim telah dipotong setelah dua  bulan lebih tidak dipotong..berserabut aku tengok.. nak tunjuk gambar yang berserabut tuh takde lak dalam hp nie.. semua gambar snap pakai songkok jer hehehe... Oleh kerana akim ingin bertukar imej kepada rambut pacak..so tadi bersamaan tarikh 30.09.2011 jam 7.30 petang..rambut akim the cosmos telah dipotong... Di bawah nie antara gambar-gambar akim..seronok jer dia ...




Jeng..Jeng.. Hensem tak hero semalaya nie.. nie kalau nani tengok mesti tak tido malam.. kan nani hehehe...sebab dia jer yg puji akim hensem...




nak citer sikit kat sana.. balik jer umah , hubby aku terus ke dapur......korang tau dia nampak apa??? ular tedung hitam... ular tuh kuar dr umah kita org... apa lagi cuak satu umah.. anak2 aku riuh ... akhirnya ular tersebut dapat ditangkap dan dibunuh oleh hubby aku... uishh naya jer.. selalunya sampai jer kat rumah , aku lah orang pertama yang pergi ke dapur... apa-apapun semua nie ada hikmahnya kan.... Bersyukur umur kami semua panjang... Alhamdulillah...

5 ulasan:

nuwairani ismail berkata...

hihih...tersengih2 sy baca entry akak ni..baru teringat sekarang musim operasi mesin rambut student di sekolah. habis satu sekolah sama pattern je rambutnya...lebih2 kurang la mcm akim ni...hihih

gerun pulak bila dapat tau ada ular masuk tu...haih...dahla nani duk dalam utan..segala binatang ada kt cni.

bidadarindu berkata...

Dah macam aziz plak aku nengoknyer zie...he he he...like father like son....

hari tu kat umah aku pulak,anak ular tedung hitam gak datang...nasib baik nampak dan berjaya dibunuh...takut jugak kalau ada anak,mesti ada emak dia kan...

impian dulena berkata...

nani : hehe bila berambut pendek baru nampak kemas dan hensem kan hehehe... kalau tak berserabut jer.. mmmg patut pun student kena potong rambut... pala tak berat..pelajaran pun masuk.. hehehe

tuhlah.. kena berhati2 selalu..lagi2 nani kat sana.. :D

impian dulena berkata...

bidadaririndu >> tuhlah bila aku citer kat org .. org cakap napa bunuh.. patutnya halau jer...ishh masalahnya kita org halau dia larikan diri kat bawah mesin basuh..nak tak nak mmg kena bunuh... dan

keesokkan harinya ..waktu yg sama.. ular tedung hitam lebih kurang saiz yg sama masuk dlm umah kita org gak.. time tuh aku yg bukak pintu dapur..aku tak perasan ular tuh kat tepi pintu....nasib dia tak patuk aku.. nyorok bawah mesin basuh gak.. akhirnya dapat dibunuh oleh aziz..

betul ke ada org kata kalau ular tedung masuk umah , maksudnya ada hajat kita yg tak tertunai lagi????..

bidadarindu berkata...

Jangan percaya menda2 cam tu...mana ada dalam quran cakap cam tu...kita berpandukan pada quran jek...tu sumer kepercayaan karut...