Selasa, 27 September 2011

Selamat Ulang Tahun Kelahiran Akim....

Walaupun agak terlewat sikit aku postkan entry nie.. tapi aku tetap nak postkan juga heheheh......


Selamat Ulang Tahun Kelahiran buat satu-satunya anak lelaki aku (buat masa nie lah).. yang ke 4 tahun... 24 september arituh genap umur dia 4 tahun.... pada awalnya nak buat mkn-mkn kat umah mak tapi terpaksa dibatalkan sebab terpaksa balik pahang  tgk ayah mertua aku di hospital temerloh sakit jantung.... mak mertua aku pun tak berapa sihat.. dan agenda lain lak , nak ambil mak mertua aku dari pahang gie ke KL...nak jumpa anak dia yang kat KL lak.. so jumaat petang habis jer kerja terus gerak ke pahang.. malam tuh gak suami aku pecut ke Hospital Temerloh tengok ayahnya.. kita tak dibenarkan masuk sebab time tuh dah habis time melawat dan kat isyak pun....

Dari hospital Temerloh gerak ke Triang, adik ipar aku nak makan ayam KFC..so alang-alang belikan untuk dia..kita orang pun makan kat situ gak.. Lapar... Dari Triang gie sampai Ke Bukit Mendi ..Tidur. Esok pagi-pagi selepas subuh terus gerak ke Kuala Lumpur.. Konvoi dua buah kereta... senang skit sebab suami aku kata , dari KL kita terus balik K.Selangor.... Memang Letih gila lah... petang sampai rumah , beli kek untuk akim dan makan umah mak aku..memang sempoi giler lah tuh... 

Apa-apapun Ibu nak ucapkan selamat ulangtahun kelahiran buat anak ibu Akim the Cosmos... semoga dipanjangkan umur , diberi kesihatan berpanjangan , menjadi anak yang soleh , bertanggungjawab, berjaya dalam hidup dunia dan akhirat.... dan dimurahkan rezeki ..... Ibu sayang semua anak-anak ibu...Muahhhhh...........


(gambar x bleh nak upload lah...cuba lagi..cuba lagi)


akhirnya nielah kek akim...kecik jer...



3 ulasan:

Nur Azima Binti Md Ariffin berkata...

hepi belated besday akimmm.. hehehe.. hope akim dpt kwn.. :-)

bidadarindu berkata...

Hepi Belated Birthday Akim The Cosmos dari Bidadarindu The Mebius,Tiga,Brothers...

impian dulena berkata...

Zima... THanks.. harap2 yer cam tuh lah kan.. leh lah dia berkawan...

Bidadarindu... Thanks ... hehe Bukan Ben 10 ken danish??