Khamis, 21 Oktober 2010

~Bantal Panas / Tunku Moden Giveaway ~

Salam Semua.. Harap Sihat-sihat semua . Kalau tak sihat , atau agak-agak macam rasa tak sihat (boleh pulak yer erkk)... aku syorkan lah korang bantal panas ini atau nama glamer Tunku Moden... aku dah pernah pakai memang mujarab dan aku dah hadiahkan pada ibu aku... memang best giler.. lenguh-lenguh kaki hilang... peredaran pun lancar.. bukan nak promote tetapi memang benar sebab kami dah guna.....

Dibawah ini aku pastekan sedikit info berkenaan tunku moden nie.. nie pun aku copy dari blognya hehehe.. jangan marah yer dik...




Bantal Panas @Tungku Elektrik
Fungsi :
1. Mengelakkan artritis.
2. Baik untuk pesakit strok.
3. Mengurangkan sakit servikal vertebra.
4. Mengurangkan sakit kepala, sakit gigi
5. Melegakan sakit leher, bahu dan belakang badan.
6. Melegakan masalah sengugut (period pain)
7. Membantu mengurangkan berat badan.
8. Mengurangkan masalah lenguh-lenguh lutut dan sakit pinggang
9. Mengurangkan masalah perut kembung.
10. Melegakan bahagian tulang patah
Kalau korang nak tahu lebih lanjut bolehlah ke blog bantal panas nie... kalau korang nak join lucky draw atau giveaway nie pulak , korang terus jer klik disini .
Mana tahu , rezeki korang murah dapat bantal panas free... sambil itu doakan aku sekali yer.. heheh ... yang lama dah rosak.. mana tahu dapat ganti baru... Alhamdulillah.
Wish me luck. :D

Tiada ulasan: