Isnin, 25 Oktober 2010

23.10.2010 ~ My Besday

23.10.2010...genaplah umur aku 31 tahun... pejam celik..pejam celik..dah 31 umur aku..dah meningkat usia aku upanya... dalam umur 31 tahun nie..aku dah ada anak 3...heheh oklah tuh.. kalau tak dah nak masuk 4 tapi takde rezeki kan... takper..semua itu ada hikmahnya.. BERSABAR...Allah sentiasa bersama dengan orang-orang yang bersabar.

Hm.. Suami aku orang pertama yang wish kat aku..hhe tepat jam 12 mlm... hhe kiranya nak masuk ke 23hblah ... kemudian aina dan akim..alia??? dah membuta dah hhehe...takper..tuh pun sebab kiter org tgk tv citer apa..tak ingat pulak aku...

Hadiah harijadi??... suami aku kata ..hadiah dia...nak bawak aku gie jalan-jalan satu hari...kiranya seharianlah dia sanggup jadi driver aku ..bawak aku kemana aje nak gie...

hmm kira hadiah ke tuh??? mmg sebelum nie dia jugak yang jadi driver aku hehe...takperlah..sebenarnya kehadiran suami aku disisi akulah hadiah harijadi yang ternilai harganya... kalau sebelum ini time besday aku, suami aku sibuk berniaga , atau ada hal lain..tapi ini..hari itu adalah hari aku...mmg best aaa...


kite org tgk wayang...citer MAGIKA..mmg best giler.... seronok..aku suka dengar lagu-lagunya...best.. tak tahu lah nak cakap..pokoknya mmg best hehehe.....aku bagai 5 star.. pe macam gielah tgk..sure korang happynya,..anak aku pun penuh khusyuk tengok... lagi-lagi alia.cuma aina jer banyak tanya soalan..akim?? hee dia asyik tanya , bila cosmos nak keluar... hehehe tak habis2 ultraman dia....

Hmm... Doa aku harapan aku..semoga rumahtangga yang aku bina ini kekal abadi selamanya... Bahagia bersama suami tercinta..anak-anak..dan keluarga...

lupa nak bagi tahu..adik2 aku pakat beli kek nak sambut besday aku.. terharu rasanya....

thanks semua...walaupun takde hadiah besar untuk along... tapi kehadiran korang semua dalam hidup along amat bermakna... thank u so much....


Tiada ulasan: