Rabu, 20 Oktober 2010

20.10.2010


Sebenarnya aku tengah cari apa yang hendak diupdatekan pada tarikh 20.10.2010 ini.... Cari punya cari..nampaknya langsung takde...sebab semuanya berjalan cam biasa hari ini, tanpa sesuatu yang menyeronokkan..yelah kerja... kerja... dan kerja....


Tapi bila aku dapat tahu yang aku dapat voucher dari Asfiedaimpiana yer giveaway makan-makan hari tuh..SERONOK Giler aku.. . Tuh yang aku tak sabar-sabar nak update dalam blog aku nie..nak war-warkan pada kekawan yang aku menang (tmpt ke 5) ...bukan nak riak yer, tapi nak kongsi kegembiraan aku...

cam nie rupa aku skrg...senyum kucing ehhehe..meowwww....cute tak??

walaupun As dah umumkan pemenangnya pada 17 Oktober 2010 hari tuh... tapi aku baru dapat tahu hari nih..so kirenya hari ini 20.10.2010 adalah hari bermakna buat aku sebab....sebabnya first time dapat hadiah giveaway nie hahahaha (gelak tak ingat dunia).... lagi satu yg bestnya.. nielah hadiah harijadi aku yang pertama... besday aku 23.10.2010...dan hadiah untuk aku yg baru sahaja habis pantang...walaupun still lagi berpantang nie ..cuma tak sehebat pantang awal-awal hari tuhlah... hehehhe

Terima kasih banyak-banyak AS... Moga dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur....

Tiada ulasan: