Selasa, 9 Mac 2010

Agrotek Garden Resort , Ulu Langat

5 Mac 2010
Argotek Garden Resort , Hulu Langat


Sesampai di agrotek nie.. kami disambut dengan balingan bunga-bungaan dan dihidangkan dengan air cendol dan buah-buahan... perghhh rasa cam VVIP lak... mmg tak pernah aku dapat sambutan mcm nie kalau gie mana-mana hotel atau resort... mmg seronok aaa... Namun itu untuk permulaaan... lepas tuh aduh rasa cam nak terjojol bijik mata bila tengok dewan kat atas bukit... nak mendaki lah pulak... adoiiiiiii

Perghh.. Penat Giler... Aku tak membayangkan kehidupan aku untuk 2 hari di Agrotek akan sepenat ini.. yang ku bayangkan..makan..makan..makan..maklumlah kat resort kan makan yer banyak .... upa-upanya... makan pun tak cukup untuk membayar kepenatan aku... Kena mendaki waduhhh...bayangkan dari tempat parking..aku mengalas beg aku mendaki ke dewan..giler.. bawak komputer dgn beg baju lagi... berpeluh.. tercungap-cungap.... mendera fizikal dan mental... apasal lah dewan dia org buat kat atas bukit yer... nie kalau gie camping leh lah....

Ini depan bilik kami menginap.... boleh memancing tau.... seronok....


Ini, tempat makannya... tepi tuh ada air terjun.. bagusnya sambil makan leh tgk air terjun. seronok gak sesuana kat sini. mula-mula masuk cam rasa kat bali lak..walaupun aku tak pernah sampai ke bali... tapi dari dengar citer-citer org..gayanya mmg mcm tuhlah...


Ini yang paling aku suka hehehe.... kumpulan sandwich.... kalau lah ditakdirkan masuk GengStarz..aku lah penyokong dia org hehee... beshlah... terhibur rasa hati... kalau nak dengar dia org nyanyi plus main alat muzik..blehlah dtg sini... tak rugi. lagi satu yg kagum tengok dia org nie... alat muzik yang dia org guna semua dari benda terpakai..kecuali gitarlah hehehe... maksudnya dia org nie kreatif dan inovasi... :D

So rumusan yang aku boleh buat , biarpun penat tapi puas hati....seronok dan enjoy.... blehlah gie tempat nie lagi..tapi jangan pilih dewan tinggi tuh yer... ampun... buat rasa lapar lagi ...

3 ulasan:

ita cutevirus berkata...

kak,

agrotek memang best... nyaman kan?? ita tak penah tido sane.. tp, penah la gi sane sebab nak survey tempat utk kursus..

Keluarga Abdul Aziz bin Mohd Ali berkata...

betul ita , mmg nyaman..sesuana tenang yelah sekeliling semuanya hijau kan... kiter org pun ada cadang nak gie sana bawak family lak...seronok budak mandi manda....tapi balik tuh jalan jem giler...

SulimanKadir berkata...

salam review yg menarik! memang bole memancing ke bang?mcm berminat jugk nak pg sana