Isnin, 29 Mac 2010

Cuti Sekolah Tahun Lepas

12.12.2009

Arini kerajinan datang menjelma..tiba-tiba rasa nak upload semua gambar yang ada di dalam kamera hubby aku... so belek punya belek...akhirnya terjumpa pula gambar anak-anak aku masa kita orang gie picnic kat KL... Tak salah aku , lokasi nie berdekatan dengan taman rama-rama... Seronok anak-anak aku dapat berkelah ke sini... ini pun secara kebetulan..ingat nak gie mandi kat air terjun jer... tapi pusing-pusing akhirnya inilah jadi pilihan hati... Main sepuas-puasnya sampai makan pun tak lalu... sabar jerlah... Gambar Atas :- Kesian Suami aku.... Dah lah kena bawak makanan berkelah... kena pulak dukung si Hero sorang tuh.... Tuh Pasallah Kurus hehee...

Gambar Bawah :- Gambar anak2 aku... Tak ingat Dunia... Main..Main..dan Main jerlah..




Tiada ulasan: