Rabu, 27 Januari 2010

CUCUK-CUCUK STEAMBOAT - FIRST DAY

Akhirnya.... Setelah bertungkus lumus, mencari duit untuk dijadikan modal perniagaan...dan setelah penat lelah suami aku menghabiskan waktu men"deko"kan tong gerai yer..akhirnyaaaaaaaa..... taraaaaaaaa ..........


cantikkan.... semua nie daya kreativiti my hubbylah.... hehee..yang cantiknya pun banner tuh lah heheh ..mahal tau buatnya.... Hmmm...dan pada tarikh 26.1.2009 jam 7.00 petang dengan rasminya suami aku telah membuka gerai CUCUK-CUCUK STEAMBOAT di hadapan Restoran Sri Kassim , Kuala Selangor. Jemputlah Datang Merasai Kelazatan Cucuk-Cucuk Steamboat ini.... Mesti Nak Lagi (heheh Promosi jap)

alhamdulillah .... perniagaan berjalan dengan penuh lancar..che wah... dirasmikan oleh Persatuan Call Men Kian Son Motor hehhee...... Aku doakan semoga perniagaan ini maju dan mendapat keberkatan dari Allah. Semoga Dilimpahkan kami rezeki yang halal. Amin.

Ini.. Time suami tengah solat Mahgrib... Anak-anak aku jadi Taukeh jap.. nasib baik takde org datang time nie lagi.... kalau tak mengelabah gak...

So..sesiapa yang lalu-lalang ke situ , bolehlah singgah di teratak gerai suami aku nie.... Boleh mintak diskaun..sebut nama aku yer... heheheh....

9 ulasan:

Ann berkata...

salam, akak bole bgtau x kat mn akak dptkn pembekal tuk bhn2 stimbot akat?

Kamil berkata...

assalamu'alaikum...
tumpang tanye bleh kak?
bape modal yg akak gune utk bukak perniagaan steamboat tu?

impian dulena berkata...

maaf , baru perasan comment nie..
Ann>> bahan-bahan steamboat suami akak ambil kat kg subang tak salah akak.. buatan orang melayu kita. produk dia orang ada jual kat giant shah alam seksyen 13 tapi kat situ mahal sikit lah.. baik beli kat kg subang tuh terus..

Kamil>> modal tak besar mana. cuma untuk buat stall tuh jerlah dalam rm1200. yg produk tuh , kita orang buat stok untuk 2,3 hari jer sebab nak tengok pasaran.. paling tidak pun dalam rm1500 gak lah termasuk stall tuh..

Ann berkata...

akak bole bg x nm pembekal kat kg subang tu?

impian dulena berkata...

jenamanya hikmah.. orang melayu kita yang buat.. nak dapatkan alamatnya..kena gie giant shah alam.. tgk label kat kuah manis steamboat tuh.. :D

Hawa Azman berkata...

salam akak. saya tengah cari dapur steamboat tu. kalau stall akak tu boleh lipat2 masuk kereta/van tak? akak beli mana kiosk tu?

Azalia Azmi berkata...

Salam kak, nk sewa tapak berniaga dkat Kompleks PKNS Shah Alam tak bulan rmadhan ni? klau nk email sy k. azalia@myevents.com.my

Nurazura Azura berkata...

Salam kak..maaf ye saya nk tumpang tanye saya nk bukak biz steamboat cucuk2 nie tp saya xpasti berape modal sebenar blh x akk berkongsi sedikit psl modal..n then bhn2 mentah tu blh dpt kt mne ye..saya duk kt johor..saya nk bukak biz nie dlm hujung bln nie..tp saya lum dpt modal yg sebenr..

Nurazura Azura berkata...

Akak blh x emailkn kat saya azu8411@yahoo.com