Rabu, 6 Januari 2010

Jalan-Jalan Cari Makan...

Malam tadi.. Balik jer dari tempat keje..suami aku dah mengajak ke KL...pekena cucuk-cucuk katanya... Apalagi lepas je mandi...terus gie.. solat maghrib kat surau Tol Lagong... dan terus ke jalan TAR.... sampai sana..awal lagi.. puas gak lak kite orang ronda... dan sempat jugaklah suami aku ke Jalan Bangsar tengok kemalangan kat sana....tapi dah terlambat..dah ramai claim insurance yang ada...so tengok wayang jerlah...

Dekat kul 10.00 mlm baru kita org patah balik ke Jalan Tar... Barulah nampak pakcik gerai tuh menyorong tong dia... Senyum gembira suami aku...sebab dua tiga kali pusing kat lokasi tuh, tak nampak2 lagi tong pakcik tuh..so bila nampak jer..trus brek mengejut hehe.. parking tepi jalan..

Mula asalnya..aku dgn hubby jer nak makan... entah cam mana pulak masa si Aina nie sibuk2 carik selipar dia.....Alia dan Akim bangun lak.. apalagi.... semua sekali tu aaa..makan kat situ...

Sedap... sampai menjilat jari...hehehe.... favourite suami aku..sotong, kerang , pedal dan hati ayam... ...Alia...ketam , Aina pun suka sotong...dan aku...heheh semua aku suka.... Hujung minggu nie kita orang nak ke sana lagi....Tak sabar yer...Nyum..Nyum..Nyum...



Tiada ulasan: