Isnin, 1 Februari 2010

HAPPY ANNIVERSARY AKU YG KE 7!!



Diam tak diam... Dah 7 tahun rumahtangga aku rupanya... Pejam Celik..Suka duka..Gurau Senda..Marah Sayang..Akhirnya dah sampai 7 tahun..dan aku sentiasa mendoakan semoga perkahwinan kami nie berkekalan hingga ke Akhir Hayat..Dunia dan Akhirat...Amin...

Tahun nie..macam tahun2 yang lepas.. tak sambut kat mana-mana.. Coz suami aku keje... Dulu pun Keje.. Sebelum tuh Berniaga luar kawasan... Haii nasiblah badan... kadang2 jeles gak orang sambut siap dapat bunga ros, kek besar... tapi aku??.... Tak per... apa yang penting kasih sayang dan kebahagiaan itu.... Lagipun yang penting Duit Masuk kan.. Kalau asyik keluar jer cam mana nak sara keluarga..

Lastly aku celebrate kat gerai suami aku...hehe makan burger , sate dan steambot.... lagi seronok...lagi2 dengan anak2 aku ..permata hati kami...



Apa-apapun... Terima kasih suamiku kerana menyayangi dan menerima diri ini seadanya.... I Love U Hubby............. hehehe jangan jeles aaa...

Tiada ulasan: