Rabu, 9 Disember 2009

Akim


Nama : Muhammad Nizam Hakimi
Umur : 2 Tahun
Panggilan Manja : Akim / Botak
Sekolah : Belum Sekolah yer...

Ini anak aku yang ke tiga... alhamdulillah akhirnya dapat jugak aku hero seorang..buat peneman ayahnya.... Banyak dugaan yang aku dan suami tempuhi masa nak membesarkannya...dia selalu aje sakit ..deman panas..selsema, batuk .... dah banyak klinik kite org pergi dah sampai ke hospital juga , tapi tak sembuh-sembuh..penyakitnya elok sekejap dan kemudian sakit balik. Mak mertua aku cakap aku tak serasi jaga anak lelaki... mungkin kot...tuh yg aku bagi anak aku kat mak aku (bagi dalam erti kata cakap jer tuh anak mak aku..bukan bagi terus tauuuu)... alhamdulillah serasi... dia sihat semenjak tuh...jarang sakit...tapi suami aku mula perasan bila rambut dia panjang mesti dia deman ker batuk ker ... so semenjak itu seminggu sekali rambut dia kena dibotakkan...dah jadi cam upin dan ipin lagaknya hehhee... tuhlah hero aku yang seorang....
Perangai baru yang aku tengok kat anak aku nie...yelah kuat merajuk..adusssss tak macho betul aaa...lelaki merajuk-rajuk nie... tapi suami aku lagi kuat menyakat dia... gelihati tgk perangai dia tuh... Anak aku nie peminat citer Ultraman..dulu peminat setia upin dan ipin tapi sekarang nie..upin dan ipin pun dah kalah..risau aku...Namun aku akan pastikan upin dan ipin tetap di hati nya...tengoklah nanti hehehe..
Cita-cita hero aku nie... hmm takde lagi kot...tapi kakak-kakaknya nak dia jadi bomba...suka-suka hati dia org jer....Walauapapun, aku tetap mendoakan kejayaan anak-anak aku nie... semoga semuanya akan menjadi orang yang berjaya , berguna didunia dan di akhirat. Buat hero no dua aku nie (selepas ayahnya...of Course lah.. Hubby hero di hatiku)..ibumu tetap mendoakan mu menjadi anak yang solehah...amin...

Tiada ulasan: