Isnin, 16 Julai 2012

Fasa ke 3 Hariz BF


Alhamdulillah , 16 Julai 2012 arituh genaplah Hariz 6 bulan.. bermakna aku dah berjaya ke fasa 3 menyusukan Hariz sepenuhnya.. Alhamdulillah Ya Allah ...syukur sangat-sangat... So sekarang akan masuklah ke fasa 4 iaitu dari 6 bulan ke 12 bulan (setahun)....dan harapan aku semoga aku mampu BF untuk Ariz sepenuhnya..amin...




Start 6 bulan arituh gak lah , Ariz aku dah bagi makan... heheh seronok kan ..aku buatkan puri lobak untuk dia... buat banyak-banyak stok untuk seminggu.... Alhamdulillah semalam tanya pengasuh , dia kata laju jer Ariz makan... tak tahulah cam mana pulak arini.. harap2nya dia jenis x memilih dan x jemu..kalau jemu..abisss lah ibu parah nak kena buat macam-macam menu lak :D..

puri lobak untuk di frozenkan..




2 ulasan:

Nuwairani Ismail berkata...

kalau zaman dulu2, jarang dengan tentang sayur yang dibuat puri ni. sekarang ibu2 dah terbuka sikit kot. anak buah nani pun suka makan makanan jenis macam ni. kakak selalu buat puri labu.

impian dulena berkata...

Betul tu nani...skrg nie ibu2x byk dah terdedah dgn mknan yg tbaik utk baby...cam akak pun...time hariz nie br terdedah dgn ilmu BF dan mknan utk baby...byk klebihan..rugi lmbt tahu....so nti nani jgn lupa rebut pluang keemasan nie nti bila dah bergelar isteri dan ibu tau.....:-:-)