Jumaat, 13 Julai 2012

Rindu....


Salam Semua...banyak benda nak citer sebenarnya kat korang.. nak share sama-sama dengan korang....tapi banyak sangat kekangan nya...masa jeles sangat kat aku....


Malam semalam dapat msg daripada encik suami " Abang RINDU sangat dekat anak-anak kita"... terkejut aku baca... Jeles pun ada.. ooo RINDU kat anak jer yer..xper3x...aku jawab " sabar lah bang , 4 hari jer lagi..tak lama dah tue"....(baik ayat aku kan...heheheh dalam hati siapa yang tahu)


Semalam Akim mengadu " Ibu , Akim RINDU ayah!"...dah 2 hari dia tak mengeluh cam tuh tiba2 jer dia mengeluh balik.... Terus aku suruh alia call ayah... Hah dapat cakap dengan ayah terus menangis tersedu-sedu....aduhai apa daya ibu sayang...


Semalam Mak mengadu " Macam mana dengan zaid yer ... "
Aku tanya mak aku balik ..."Mak RINDU kat Pak Itam (Zaid) Ker?" ...Terus Mak aku nangis... " Zaid tuh jenis kelam kabut...risau mak...bla..bla.."...sedih aku dengar ayat mak.... "Sabar yer mak... Zaid kan pergi untuk belajar ...dia lelaki..mak kena lepaskan dia... dia kena berdikari.." aku jawab cam tuh... walaupun dalam hati aku pun nak nangis gak...tapi aku tahankan... kalau tak mau jadi cam dalam drama.... :D... aku urut2 bahu mak....


Yelah mak rindu sangat dekat Pak Itam.... lagi2 tak dapat dengar sora nya dari start hantar aritu sampai lah ke hari ini.. Pak Itam sms , x bleh nak call ada orientasi.... geram gak aku kat adik aku sorang nie... lurus sesangat... pepandai lah curi masa sikit.. telefon mak tuh... dia tak tahu cam mana perasaan RINDU tuh........ aduhaiii sabar yer Mak...


Tadi encik suami telefon... nie satu hal lagi... kes Rindu gak hehehe... Kata balik Ahad .. lepas tuh tunda lak ke Isnin.... tup-tup tadi kena postpone lagi.. balik ari selasa... giler!!!...lagi bertambah RINDU lah gamaknya....

Tiada ulasan: