Isnin, 9 April 2012

Kelahiran Qaseh..

Seronoknya dengar...adik ipar aku bersalin dan dapat anak perempuan. Nor Qaseh Qasrina lahir pada 29.3.2012....dah ada 2 anak buah perempuan aku... yang lelain semua lelaki hehehe... 


baru2 nie adik lelaki aku balik sini...bawa balik Qaseh untuk tontonan kami semua heheh..leh ker kata cam tuh.. Qaseh masa tuh baru 10 hari.. adik aku angkut bini dia dlm pantang2...alhamdulillah semua selamat... buat majlis cukur jambul sekali kat sini...nak potong rambut hafriz tak bleh coz hariz dah potong rambut masa kat  pahang arituh.... 


Kalau tengokkan Qaseh tuh wajah dia cam anak  mami...rambut lebat giler hitam berkilat.....hehehe... arituh masa gambar mms cam temban..tapi nie dah kecut skit dah...oklah tuh anak pompuan kena slim2 hehehe..


Malam sabtu tuh kita org berkumpul ramai2 buat makan2 bakar-bakar... sambil tuh bagi hadiah buat semua anak buah...seronok aa anak-anak buah aku dan anak-anak aku dapat banyak hadiah.. yelah dari semua adik beradik aku .. 8 orang termasuk nenek lagi...mana lah tak seronok..pak usu yang sekolah tuh pun bagi hadiah... .. sambil tuh aku belanja kek  sambut sekali besday aina , haikal ,pak uda dan mak uda sekali... happy giler..walaupun x berapa menjadi bakar2nya sebab x cukup tangan hehehe... 


apa2pun seronok dapat kumpul adik beradik nie... 



Tiada ulasan: