Isnin, 9 April 2012

Hari Pertama Hariz...

Hari ini hari pertama aku hantar Hariz ke rumah pengasuhnya... rumah pengasuh sebelah jer dengan umah aku ... jiran sebelah umah...tuhpun last minit baru dapat carik.. alhamdulillah Tuhan permudahkan... Namun kesedihan tuh bertapak dihati sebab nak meninggalkan Hariz yang dah lama duk dengan aku ... yelah selama nie mana berpisah jauh gan aku.. aduhaii memang sedih tahap gaban... lepas jer hantar masuk umah terus nangis... tak sanggup duk kat dalam umah lelama.. sebab terdengar2 sora dia terus gie kedai mak... tuh pun sampai jer kat kedai mak..mak tanya mana Ariz..aku pun dah meleleh air mata ..wuarghhhhhhhhh menangis aku...


Nie x sabar nak gie ambik dia... mggu depan dah nak gie keje.. aduhai sedih yer... cam malas jer  nak keje... tapi apa2pun kena keje gak... nak buat cam mana...sabarlah wahai hati...



Tiada ulasan: