Selasa, 12 Julai 2011

Layan Korean Drama ~Personal Taste~


Aduhai dah lama dah aku tak layan citer-citer korean nie.. sebabnya.. kalau dah mula tengok citer bersiri nie pasti aku tido lewat..yelah selalunya kan tido awal..lepas solat isyak jer tido... tapi kalau dah tengok citer korea nie jam 9.30 baru abis .. dah tuh baru nak sibuk solat isyak..lepas tuh baru sibuk-sibuk nak tidor hehehee... satu perangai yang tak bagus sebenarnya hehehe... dan pastinya akan ada pertelingakahan sikit aku dengan suami ... sebabnya dia ajak tido..aku depan tv lagi.. dia ajak kuar ..aku duk depan tv lagi..mana encik abang tak hangin kan hehehe...

Nie adik aku yer pasal lah nie heheh.. dia suruh tengok..aku tengok lah..sekali tengok hero yang aku minat daa... pe lagi sekarang nie dah jadi pak pacak lah.. kul 8.30 jer duk depan tv.. siap dengan alia dan aina lagi hehehe.. naya-naya.. suami aku dah sound2 manja gitu.. hahahahah sabor-sabor...



Semalam aku cubalah layan citer babyface beauty setelah habis citer personal taste tuh.. aduhai boleh tahan gak citernya.. tapi kena tambah masa lah..kul 10.13 baru habis.. so semalam aku tidur kat luar bertemankan dgn alia... suami dan yang lelain tido dalam bilik hehhee... malam nie dah tak boleh nak layan dah... naya nak bangun pagi sebelum 5.30..takkan nak tido lewatkan... sabar-sabar...

Nie yang rasa nak beli dvd nie... heheh layan balik citer korean yang dah berbulan aku tinggalkan... banyak pulak citer-citer best..aduyaiiiii apasal lah suami aku tak minat citer korea kan..kalau tak boleh duk layan sama-sama.. hehehe...

2 ulasan:

nuwairani ismail berkata...

cerita ni la kot yg cik hosmate nani duk layan malam2 tu...siap nk donlod2 lagi katanya...haish...sanggup dia berjaga malam kalau tengok cerita korea... padahal esoknya kene keje lagi... tapi kalau dah addicted memang mcm tu la kot..

bidadarindu berkata...

Kumpul duit,kita buat trip ke Korea plak...he he..