Isnin, 4 Jun 2012

Bukit Merah Water Park....

Tak perlu aku jelaskan dengan panjang lebar..sebab gambar sudah menjelaskan segalanya hehehhe...........seronok..seronok..seronok...

Akim penakut dengan air..
belari nak selamatkan diri dari Pak Udanya..sabo jerlah

Laki bini duk sibuk bawa anak  buah main air...bagus3x


Tengok tuh... pak uda dengan echa, mak uda dengan ariz..
apa agaknya dia orang bisikkan 

Adik bongsu aku jer yang ikut kali ini.....oklah tuh kan..

Ariz memang suka air.. x nangis langsung

Anak dan ayah kepenatan selepas main air kat waterpark tadi

Echa dengan basikal sorongnya...pink lagi ...
siap gan topi zirafah hehehe

gambar anak-anak aku sorang pun x dapat tangkap guna hp aku nie..semua duk sibuk layan diri masing2...lagi2 aina..sorang2 pun hidup...alia dah sibuk dengan adik ipar mie..alia farihanya... hah nie aku curi dari FB mak uda heheh...akim jer takde...sebab ayah dia dah bawak lari gie mandi tempat lain... :D


Photo: Bukit merah 

Tiada ulasan: