Rabu, 20 April 2011

Minggu yang memenatkan

8 April - 10 April 2011
Jalan-Jalan Di Melaka & Sukan Aina..

Baru berkesempatan nak upload gambar semasa cuti 2 minggu lepas..punyalah penuh aktiviti kita orang mahu dirumah atau di tempat kerja.. so ari nih dalam sejarah aku masuk opis jam 7.07 minit pagi , so kesempatan ini aku ambil untuk update blog kesayanganku ini hehehe...

8 April 2011 lepas , aku ikut suami aku gie ke Kem Terendak Melaka kerana menghadiri reunion intake 125 ( suami akukan bekas tentera :D)....Perjalanan bermula selepas habisnya Maharaja Lawak .. terus gerak ke Panel Klinik Suami aku bawa Akim sebab tak baik lagi demannya...dan sampai di penginapan pertama (RNR Seremban) jam 3 pagi..kalau tak salah aku ler.. so tidur kat hotel higway tuh.. aku tak bleh tidor , asyik kena ganggu jer dengan benda tuu (benda yang tak nampak dgn mata kasar)... Akim siap bleh tunjuk lagi kat atas siling tuh.. hmm mesti dia bleh nampak..sebab budak2 kan..lagi2 dia deman.. sabo jerlah aku.. Pagi-pagi bangun , Sarapan di KFC dan teruskan perjalanan ker Kem terendak Melaka.. Sampai jer di sana , suami aku carikan kita orang port untuk berehat sepanjang dia menghadiri reunionnya..so kita orang lepak kat hotel murah jer ..yang bestnya dekat dengan pantai tanjung bidara..so petang tuh apalagi gie mandi pantai ler..kecuali akim dan aku..sebab Akim takut dengan air dan aku di paksa oleh Akim untuk menemaninya..iskkk nak celup-celup kaki ke gigi air pun dia tak bagi... so main pasir jerlah aku..sedih betul..yang syoknya suami aku dengan anak dara dia lah...jeles-jeles..heheheh

Malam tuh , kul 10.00 malam , kita orang dah berangkat pulang ke kuala selangor..Aina ada sukaneka..memang penat gilerlah..terutama suami aku sebab memandu tak berhenti-henti kan..apa-apapun alhamdulillah kami selamat sampai ke destinasinya...

nie time tidur kat RnR Seremban ..On the Way nak ke melaka...Singgah Sarapan di KFC

nampak..syok dia orang main air..aku jer kena teman akim main pasir..tensen-tensen heheh

Nie gambar di Melaka...Tidur kat hotel murah jer..tak tidur pun hanya tempat melepak jer sebabnya habis jer aktiviti makan malam , suami aku dah ajak kita orang balik ke kuala selangor dah.. yelah pepagi esoknya aina ada sukan..mmg pulun habis lah suami aku..

Aina rumah merah dan rumah merah juara!..suka betul aina...hmm tengok tuh betapa bagusnya kak long..sanggup betulkan kasut adiknya..

Suami aku macam tahun-tahun lepas mesti tak miss join sukan diantara ibu bapa..  dan tetap memegang takhta juara setiap tahun berturut-turut... So setiap kali juara dapat besen..dah banyak dah besen kat umah tuh..senang nak time bt kenduri mak uda nanti heheh... Aina pun dapat no 1 dalam acara lari dalam guni dan nombor 2 untuk acara yang satu lagi..botol air tuh hadiah bagi rumah merah jadi juara.. untung dapat banyak hadiah..tahniah ..

2 ulasan:

bidadarindu berkata...

cakap ngan aziz,kalau x nak besen tu bagi kat aku jek,boleh buat basuh2 ayam masa katering nnt...he he he...

impian dulena berkata...

iskkk pantang tak nak jer.. ada jer volunteer yer.. :D