Rabu, 5 Januari 2011

Kembali ke Sekolah ....


Lama dah bercuti panjang anak-anak aku.. kali ini dah sampai masanya untuk ke sekolah. Alia ke darjah 2 , Aina tetap di pra jais 6 tahun dan akim??? masih tetap di rumah neneknya...

Akim memang beriya-iya nak kesekolah...semua peralatan dah beli..namun apakan daya...kelas untuk 4 tahun dah penuh.. silapnya kami tak daftarkan dia awal-awal...ingat nak pakai terjah jer.. hah sekali terjah.. melopong terus.. kesian kat akim.. apa-apapun mesti ada hikmahnya ... tak boleh nak salahkan sesiapa... betul tak hubby??...


Untuk pertama kalinya ...aku sendiri yang mendaftarkan anak-anak aku masuk sekolah tahun 2011 ini... Hubby aku dah dapat keje gomen.. so tak bleh nak mohon cuti.. so aku lah yang kena korbankan cuti aku untuk anak-anak aku.. Namun itu sedikit pun tak buat aku kecewa hehee..aku lagi seronok..dapat peluang cuti dan peluang mendaftar masuk anak-anak aku..cuma kecewaku pada Akim jer.. tak dapat ke sekolah..
surat kat atas tuh , surat yang pertama kali aku dapat dari Alia untuk tahun 2011... dia kata dia takde buat apa-apa kat kelas lagi... so terus buat surat untuk aku , hubby dan aina... seronok aku.. anak aku ada mirip cam aku hehehe.. suka share benda2 cam nie... suka buat kad.. memang sebijik ikut aku ler... Thanks Alia Very Much.... we are loves you so muchhh.....Muahhhhhhh

Tiada ulasan: