Khamis, 20 Januari 2011

Felt Craft lagi

Jeng-Jeng... hehehe lihatlah apa yang aku hasilkan lagi ??... cantik??? hehehe kalau orang yang pakar felt craft nie tengok dah tentulah dia orang akan komen banyak..sebabnya aku sendiri pun tahu ..comot , tak kemas ... senget hehe...tapi bagi orang yang macam aku... ini kira permulaan yang baiklah.. hehehe..apa-apapun aku nak ucapkan terima kasih banyak-banyak kepada sus
Kerana dialah sumber ilham ku ...mana taknya... dengan bantuan starter kits dialah aku bleh berjaya menghasilkan keychain yang menarik nie... dan kerana kenal blog dia jugaklah aku dapat banyak ilmu tentang felt craft nie... yelah dari situ aku kenal banyak blogger yang buat felt craft nie juga... sungguh berbaloikan.....



Adik aku pun teruja juga dengan hobi baru aku nie..so aku rasa tak lama lagi ada orang baru dalam dunia kraf nie.. mahu lawan tokeh tuh..apapun aku tunggu jer... hehehe betul ker tak akan tercipta bantal cute seperti yangd ia cakapkan..yelah..cakap mmg senang , cuba buat, belum tentu jadikan... kalau jadipun tak sama macam tuan gurunya hehee...

ok jumpa di next entry lak dengan hasil kraf aku yang terbaru Insya-Allah. Amin..

Tiada ulasan: