Selasa, 9 November 2010

~KALAU BERPACARAN~ khas buat adik-adikku...

Tinggal beberapa hari lagi , adik aku akan menjadi tunangan org... haii 14.11.2010... tinggal 5 hari jer lagi... nie lah adik aku pompuan sorang.. nielah kawan..nielah lawan... hehehe hanya dia... nasib aku dapat sorang jer adik pompuan.. kalau ramai?? dah tuh perangai cam dia...pengsan aku.. hehee (jangan mare yer dik)...

Sekarang nie aku membusykan diri menyiapkan hantaran untuk adik aku... dia pilih kaler pink purple... tinggal skit lagi nak siap.. plan sabtu nie nak siapkan bunga rampai dan yang mana lagi tak siap... membebel jer adik aku tuh kalau dia tahu tak siap lagi.. walhal dia tuh yg buat aku jadi lambat.. banyak sangat komen nya... letihlah kalau dapat pelanggan cam dia nie.... Mau ringan jer mulut aku menglaser... sib baik dapat kak long cam aku... heheh baik hati ... rajin hehhe ... (puji diri lak)...

Buat adik aku atie...Selamat bertunang dik... dah jadi tunangan orang nie.. kenalah ubah sikap skit.. jangan cepat majuk.. jangan cepat naik angin...SABARRRRR tuh yang penting... Lagi satu pesan kat MIE... cepat-cepat masuk menikah pulak.. tunang lelama nie tak bagusss.... banyak dugaannya... lagi satu BAHAYA...hehe macam-macam bahaya...nak aku nyatakan??? tak perlulah yer.. penat menaip hehehe...

Aku dedikasikan lagu nie khas buat adik-adik aku... (walaupun yg lelain tu lelaki..tapi sama jer ..kena pandai jaga diri dan jaga anak orang heheh)...

Kalau berpacaran memang banyak pantang larang
Menjaga susila ibu bapa adik abang
Apabila berdua carilah tempat yang terang
Agar tidak pula mencoba aksi terlarang

Chorus
Boleh pandang-pandang (boleh pandang-pandang)
Jangan pegang-pegang (jangan pegang-pegang)
Duduk renggang-renggang (duduk renggang-renggang)
Bertambah sayang (bertambah sayang)
Biar malu-malu (biar malu-malu)
Biar segan-segan (biar segan-segan)
Kerna malu itu perisai orang beriman

Kalau berpacaran jangan tunggu lama-lama
Kalau dah berkenan jumpalah ayah dan mama
Hantarkan rombongan meminang dengan segera
Kalau terlambat kekasihmu disambar buaya

Ulang Chorus

Yeah kita sambung cerita
Kalau kamu berdua aku yang ketiga
Aku penambah perasa
Akulah pendarab nafsu serakah
Hai teruna bikin perangai selamba
Hati si dara kata tak apaBerani buat terima padah
Kalau tak sedia ucap syahadah

Ulang Chorus
Boleh pandang-pandang (boleh pandang-pandang)
Jangan pegang-pegang (boleh pegang-pegang)
Duduk renggang-renggang (duduk rapat-rapat)
Bertambah sayang (nanti confirm dapat)
Biar malu-malu (jangan malu-malu)
Biar segan-segan (jangan segan-segan)
Kerna malu itu perisai orang beriman (hahahaha)

(Lirik Kalau Berpacaran – Suhaimi Mior Hassan, Ana Raffali & Altimet)

Tiada ulasan: