Ahad, 21 November 2010

14.11.2010 ~ Selamat Bertunang Atie~

14.11.2010... dah sah adik aku jadi tunangan orang.... mak bapak aku gembira...aku? gembira semestinya..dan yang paling tentu-tentu gembira adik aku lah... yelah akhirnya jadi tunangan orang gak... setelah melalui pelbagai cubaan dan dugaan... So sekarang nie bukan cubaan lagi tau...kali nie dah betul-betul (ibarat cam citer p-ramlee) Jadi...kena pertahankan ia..sehingga bergelar seorangi isteri.... bertunang nie lagi banyak\k dugaan nya tau...

So ..Atie... lepas nie tak boleh dah nak jeling-jeling..pandang-pandang orang lain yer... :D ...Setia pada yang satu... dan yang penting kena jujur dan bertolak ansur...

Bila nak kawin??? setahun tempoh ..panjang tuh...so cepat2 nikah.... dah nikah senang..ko senang..along pun senang :D

Gambar-gambar hantaran pertunangan aku tak upload lagi. Nanti senang-senang aku uploadkan yer...

Tiada ulasan: