Jumaat, 9 Mac 2012

Ariz Dah Botak!..

Baru-baru nie 1 Mac 2012 , aku gan family balik kampung mertua aku kat pahang. Memandangkan aku dah habis pantang , mak mertua aku nak mandikan aku gan air bunga.. setiap kali aku habis pantang , memang mak mertua aku akan mandikan aku.. mandikan dengan air bunga.. hmm aku tak tanya kenapa ? tapi aku rasa mesti nak bagi naik seri kot hehehe... Alia boleh tanya kat aku .. Ibu sakit ker? yelah dia tengok neneknya jiruskan air bunga tuh pada aku... lagi satu yang dia boleh anggap cam tuh sebab dia baru je tengok citer Hantu Dalam Botol Kicap... dalam citer tuh ada satu babak yang nenek tuh mandikan perempuan tuh gan air bunga sebab nak sembuhkan penyakit ganguan mahkluk halus dalam badan pompuan tuh... tuh agaknya dia pelik tengok aku mandi air bunga tu...

Berbalik kepada citer Ariz... Jumaat petang tuh, hubby aku telah menyempurnakan cukur rambut Ariz... Bagi botak... baru tak rasa panas kan Ariz.. lega hehehe... kat bawah nie gambar2 nya... Akim masa nie tengah tido..so x de lah ganguan dari dia.. kalau tak  tergendala acara cukur rambut nie.. sebab 24 jam asyik nak cium Ariz jer...

Gambar Sebelum dicukur


Semasa dicukur..cool lagi nie


Lagi sikit.. dah start nak nangis dah nie..


Siap!. Hensem kan... :D Hariz Ombak Rindu hehehe

2 ulasan:

Azima Ariffin berkata...

sgt cumel.. saya tak dpt pung nak dukung hariz.. hukhukhuk.. sedeyyyy laaa.. uuuwwwaaaa...

impian dulena berkata...

Zima cam mana x dpt dukung ariz?.?..hehe..klau cmtu..kn bt lawatan lg sekali umah akak lah....