Selasa, 29 Mac 2011

Kelas Blog di Ildas...

28 & 29 Mac 2011..
ILDAS Sabak Bernam..

Akhirnya.. aku telah berjaya menghabiskan tanggungjawab aku sebagai Cikgu... hehe Cikgu Blog.. tapi aku rasa aku tak layak lagi di panggil Cikgu Blog sebabnya banyak lagi yang perlu aku pelajari.. ilmu di dada masih lagi kurang.. tapi ada hati gak nak mengajar yer... kesian kat anak-anak murid aku heheheh.... jangan mare yer anak-anak murid...

Aku terima sahutan untuk mengajar blog ini untuk dapatkan pengalaman dan untuk perbaiki kelemahan diri aku dalam dunia blogger ini... di samping untuk berkongsi ilmu yang sedikit ini dengan semua.

Kepada semua para peserta.. semoga anda semua berjaya menjadi seorang penulis BLOGGER. Apa-apapun memang korang semua happening dan sempoi....hilang stress kat sana hehhee... Lastly ... Saya ingin Mohon maaf jika ada tersalah bicara atau perbuatan selama menjadi cikgu 2 hari ini....... Jumpa lagi....

1 ulasan:

nano berkata...

ok je cikguuu.. cikgu pun sempoi gakk.. bestlahhhh...