Sabtu, 18 Disember 2010

Happy Besday Alia ~7 tahun~

Selamat Harijadi Alia....genap umur alia 7 tahun pada 18 disember 2010. Rugikan lahir bulan disember...yelah nak raikan dengan kekawan tak boleh..maklumlah sekolah dah tutup.

Sehari sebelum, Alia dah sibuk-sibuk tanya hadiah harijadinya.... Kita orang memang tak beli apa-apa lagi hadiah untuknya. Bila aku dan hubby wish besday dia ...dia geleng kepala..dia kata setakat wish jer baik tak payah...amboii demand sungguhh...hehe..dulu masa kecik2 tak pandai mintak..sekarang nie dah besar ..macam-macam naknya.

Tengahhari tuh aku dah hubby bertungkus lumus memasak..kita orang planning nak sambut besday alia kat kedai mak...aku masak ketam masak lemak , sambal sotong,ikan goreng, sayur sawi goreng, ayam goreng dan Pizza. Pizza nie kita org beli kat tesco dan masak kat umah. Siap masak..kita org gie ke kedai mak...makan reramai dgn family aku...seronok rasanya...dan dah tentu alia seronok sebab banyak hadiah dia dapat...(aku dah pesan awal-awal kat mak uda yer...yg Alia nak hadiah..setakat wish tak yah).. sekali tgk semua adik2 aku termasuk mak aku bagi hadiah kat Alia..suka gilalah dia...Aina dan Akim jeles...

Buat Alia..Selamat Harijadi Sayang...dah besar dah anak ibu nie.. Ibu doakan semoga Alia akan jadi anak yang solehah...pandai..berjaya di dalam hidup , dunia dan akhirat...Kami semua sayangkan Alia... Happy Besday Sayang...Muah...

Tiada ulasan: