Rabu, 10 November 2010

Tahniah Zam Fitri

TAHNIAH ZAM....

Hubby aku telefon, maklumkan yang adik aku dapat upsr 3A , 1B dan 1C ... terkejut aku... bukan aku seorang semua adik beradik aku jugak terkejut.. mak ayah aku lagi lah terkejut... mak aku bleh cakap "dalam banyak-banyak anak aku ..izamlah yang paling pandai ." perghh terkedu juga aku dgr ayat mak... yelah kiter org UPSR yang paling tinggi dapat 2A cuma adik aku zairie..tup-tup dia dapat kalahkan lah pulak.... mana tak terharu.. dah tuh kampung kiter org tuh lain skit..suka sangat memuji anak-anak sendiri ...kecuali mak aku ....tuh yang mak aku bangga tuh hehhee... teringat aku masa aku dapat SPM pangkat 1.... peluk cium mak aku.. siap nangis lagi..ayah aku yang nak ke laut pun bleh patah balik bila dengar aku dapat pangkat 1... sebenarnya inilah hadiah yang dia orang nantikan daripada kita anak-anaknya....cuma kita jer tak faham...

Hai..nasib badan siapa yang berjanji dengan izam... mak ayah aku janji nak bagi rm100 setiap satu A... yang lagi seorang nak bagi PC... yang atie ..bleh lak janji nak bagi gitar... giler apa... Atie kata dia tak sangka yang izam bleh dapat A... hah padan muka dia hehehe... Bak kata hubby aku ..jangan pandang sebelah mata... nasib aku pandang dengan dua-dua mata..tuh yang aku berjanji dengan berhati-hatinya hehe... bagi Pen drive... tapi tgk lah ada rezeki aku bagi lebih...

Tapi mmg tak sangka lah.. nampak cam tak study... nampak cam main-main..sekali kuar keputusan.. perghh kalahkan kakak-kakak dan abang-abangnya... Mathe A lagi...Nie lah Adik bongsu aku... hehehe harapan keluarga lak.. gantikan zaman kegemilangan kami semua... semoga berjaya lagi..dan lagi....

Buat Zaki lak.. G.luck For SPM... Buat yang terbaik.. untuk masa depan.... Kami semua mendoakan kejayaan kamu... Amin

Tiada ulasan: